چطور از قالیچه استفاده کنیم ؟

موضوع امروز مبحثمان استفاده از قالیچه است.ممکن است از ان دسته افرادی باشید که علاقه به وسایل سنتی دارند یا کسانی که هر چیز که توجهشان را جلب کرد، میخرند. یک قالیچه نظر خود را به شما جلب میکند وشما میخواهید ان را ب. اما خب هرچه که فکر میکنید که کجا پهن کنید، جایی در ذهنتان برایش پیدا نمیکنید دراین صورت یا می و درجایی از خانه ان را کنار میگذارید و یا اینکه چون نمیدانید با ان چه کنید اصلا نمی. در این مقاله میخواهیم به این دوستان کمک کنیم تا زمانی که با این مشکل روبه رو شدند، بدانند که دقیقا چه کاری انجام بدهند.

 

چه نوع قالیچه ای ه اید؟

1)قالیچه های سنتی (دست بافت )

اگر قالیچه های دست بافت کرده اید ؛یا فرش دست بافت قالیچه ای کرده اید یا گلیم های قالیچه ای .

گلیم های قالیچه ای ؛این قالیچه ها به دلیل طراحی ساده که دارند ورنگهای طبیعی و متفاوت واکثرا ناهمگون در بافت انها استفاده شده است برای تزیین ودیوار آویز مناسب هستند.در اتاق پذیرایی یا در اتاق خوابها میتوانید به جای استفاده از تابلوهای مناظر از این قالیچه ها برای تزیین دیواراستفاده کنید .گلیم فرشها را میتوانید در زمین نیز پهن کنید. استفاده دیگری که اخیرا دیده ام،به عنوان رومیزی از این گلیم فرشها استفاده میکنند. بنابراین با توجه به سلیقه تان از این گلیم فرشها استفاده کنید.

 

 

 

 

2)قالیچه هایی که با ماشین بافته شده است.(قالیچه های صنعتی )

قالیچه هایی که با ماشین بافته میشود،همان فرشهای ماشینی هستند که در ابعاد کوچکتر با استفاده از همان ماشین های بافت، بافته میشود. این قالیچه ها برای آویز به دیوار مناسب نیستند چون سنگین هستند. از این قالیچه ها میتوانید به عنوان فرش اتاق خواب استفاده کنید. برخی از افراد ،زمان تهیه فرش جهیزیه به فکر فرش برای اتاق خواب هستند یا خانه شان به گونه ای است که چند فرش بزرگ جا نمیگیرد واز طرفی ان نقطه را که اضافه است اگر فرش پهن نکنند زیاد به چشم میاید بنابراین اینجاست که کاربرد این قالیچه های زیبا را میفهمند. برای فرش اتاق خواب اقدام میکنند ومشاهده میکنند که با بودجه شان هماهنگیندارد.یک راهکار خوب این است که اتاق خواب را موکت کنید وسپس بر روی موکت قالیچه پهن کنید.از هرطرحی که بخواهیدمیتوانید قالیچه را انتخاب کنید. (چون قیمت فرشها برحسب متراژ تعیین میشود قالیچه ها قیمت چندان گرانی ندارند.)

 

 

 

 


فرش آریامهر کاشان قالیچه ,استفاده ,اتاق ,گلیم ,فرشها ,بافت ,اتاق خواب ,گلیم فرشها ,ماشین بافته ,استفاده کنیم ,قالیچه هایی ,گلیم فرشها استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آهنگ ترکی دانلود آهنگ امیر عباس گلاب دکوراسیون داخلی گامان تزیین جاوید تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. پیران فایل کانال یاب مرجع دانلود مد بازي ها