فرش ماشینی به قیمت تولیدی

حتما با واژه تولیدی آشناهستید. کاشان شهر تولیدی فرش است. در ان تولیدهای زیادفرش مشاهده میکنید.(همان کارخانه های فرش مدنظر است.)

برای نمونه قم ومشهد به تولید لباس مشهور هستند. در شهری که محصول تولید میشود مطمئنا قیمت نیز پایین تر است وزمانی که به شهر های دیگر منتقل میشود باصرف هزینه هایی که صورت گرفته هزینه تمام شده لباس برای ما کمی گران میشود. (هزینه فرش+هزینه حمل ونقل +هزینه حقوق کارکنان گاه ها و.)برای لباس شاید زیاد ضرر نکنیم وکمی گران تر باشد. این در حالی است که در مورد محصولاتی مثل فرش که حمل ونقل سخت تر وسایر مشکلات وجود دارد ایناختلاف قیمت تولیدی وقیمت گاه شهر شما به چشم میاید .(منظور از گاه شهر شما ،دلالانی هستند که فرش را میخرند و به شما میند.)خب برای اینکه بتوانیم ی به صرفه داشته باشیم چکار کنیم ؟(مخصوصا در زمان اقتصادی کنون که افراد برای کردن حسابگرانه رفتار میکنند تا مبادا به مشکلات اقتصادی بخورند. این در حالی است که با تمام این حسابرگری ها باز حقوقها تا سر ماه نمیکشند .به همدیگر رحم کنیم. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


راهکارها چیست ؟

1)راهکار نخست این است که شما به کاشان تشریف بیاورید و مستقیم فرش  از کارخانه انجام دهید.

2) خب زمان ندارید تا کاشان بیاید یا هر مشکل دیگری دارید ،اشکالی ندارد اینترنتی با ضمانت میتواند از وب سایت شرکت فرش آریامهر انجام دهید.

3) اگر باز دلتان میخواهد محصول را دیده واری کنید. یک راه حل دیگر وجود دارد .22لغایت 25شهریور ماه98 نمایشگاه بزرگ فرش در تهران برگزار میشود کهمیتوانید در این نمایشگاه تان را انجام دهید ان هم با قیمت تمام شده کارخانه.(محل دائمی نماشگاه های فرش در تهران ،سالن 10-11غرفه شرکت فرش  آریامهر)ضمانت واصالت وهر انچه میخواهید را میتوانید در فرش کاشان بیابید. فرش کاشان از قدیم تاکنون به شعار فرش کاشان هرچه بیشتر پا خوری داشته باشد زیباترمیشود،معروف است .

از ان مهمتر این است که تولیدی تمامی اجناس را دارد اما ار واسطه رنگهایی را مشتریان میپسندد را میخرد.شاید سلیقه شما خاص بود ورنگ غیر از این رنگها خواستید.

 

 

 

 

 

 


فرش آریامهر کاشان کاشان ,تولیدی ,هزینه ,قیمت ,میشود ,انجام ,قیمت تولیدی ,انجام دهید ,وجود دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست ثبت شرکت - ثبت شرکت مسئولیت محدود - ثبت فوری شرکت remapdoctor1 ayaanza casa وب سایت شخصی رضا سوری روشنای آرامش Toufigh.club